Inchide
Software Development & Consulting
36, I.Gh. Duca Street,Otopeni,
Ilfov county, 075100 Romania
Tel: +40 21 305 45 00
Email: office@sdc.ro
PR & Marketing
Tel: + 40 21 303 31 90

Trimite email
Sales
Tel: + 40 21 305 45 06
+ 40 21 305 42 17
Trimite email
Support
Tel: + 40 21 305 42 53
Trimite email
Customer support
Formular
de contact
Campurile marcate cu (*) sunt obligatorii.
Inchide
Newsletter
Fii la curent cu ultimele noutati despre solutiile, produsele si serviciile SDC
Introduceti adresa de email
in campul alaturat

SDC participa in dezvoltarea unei platforme software pentru Centrul National "Romania Digitala" (CNRD), institutie aflata în subordinea MCSI

Subordonata Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, CNRD a fost infiintata la sfarsitul anului 2009, prin reorganizarea activitatii fostei Agentiei pentru Serviciile Societatii Informationale (ASSI).

"Ministerul Comunicatiilor, prin CNRD, desfasoara proiectul" Platforma pentru integrarea serviciilor de e-guvernare in Sistemul Electronic National (SEN) ", asigurarand conditiile necesare pentru a incuraja investitiile straine in Romania. Proiectul este co-finantat de catre Fondul European de Dezvoltare Regionala, cu o valoare totala de 20588409 lei, din care ajutoare financiare nerambursabile reprezinta 16,604,672.27 RON (fara TVA) ", s-a declarat intr-un comunicat de presa emis de catre Ministerul Comunicatiilor.

Proiectul va dura 23 de luni si are ca scop cresterea calitatii serviciilor oferite de administratia centrala catre cetateni, companii si institutii publice.

"Dupa efectuarea procedurii de achizitie publica, CNRD si consortiul format din TeamNet International, Software Development & Consulting si CP Consultant Services a semnat un contract de furnizare a platformei, estimate la o valoare de 16383542 lei (fara TVA) Una dintre componentele proiectului, numita “Punctul unic de contact”, va permite libera circulatie a prestatorilor de servicii in toate statele membre, facilitand astfel accesul la informatii si servicii on-line, fara restrictii de spatiu si timp. Consortiul castigator va implementa " Punctul unic de contact ", care urmeaza sa fie conectat la autoritatile competente, prin care cetatenii sau intreprinderile ar trebui sa poata efectua la distanta prin mijloace electronice, toate procedurile si formalitatile necesare pentru inregistrare, licentiere si implementarea activitatilor de servicii in Romania. Conform caietului de sarcini, “Punctul unic de contact” va permite companiilor, printre altele, sa acceseze informatii cu privire la legislatia nationala si comunitara, impartita pe zone, si sa identifice usor toate procedurile si formalitatile necesare pentru orice initiativa legislativa. Sistemul IT implementat de catre cele trei societati romanesti va oferi acces la cel putin 700 de mii de vizitatori anual. Pe baza HG 1439/2009, CNRD indeplineste atributiile autoritatii responsabile pentru punerea in aplicare, operarea si gestionarea Punctului de Contact Unic (PCU), responsabilitati preluate de la fosta ASSI, institutia responsabila cu co-finantarea pentru acest proiect finantat de Fondul European de Dezvoltare Regionala, in 2009.
27.10.2010