Inchide
Software Development & Consulting
36, I.Gh. Duca Street,Otopeni,
Ilfov county, 075100 Romania
Tel: +40 21 305 45 00
Email: office@sdc.ro
PR & Marketing
Tel: + 40 21 303 31 90

Trimite email
Sales
Tel: + 40 21 305 45 06
+ 40 21 305 42 17
Trimite email
Support
Tel: + 40 21 305 42 53
Trimite email
Customer support
Formular
de contact
Campurile marcate cu (*) sunt obligatorii.
Inchide
Newsletter
Fii la curent cu ultimele noutati despre solutiile, produsele si serviciile SDC
Introduceti adresa de email
in campul alaturat
Prima pagina Solutii Customer Relationship Management
Customer Relationship Management
SDC furnizeaza solutii de Management a Relatiilor cu Clientii (CRM - Customer Relationship Management) care permit diverselor companii si organizatii sa construiasca relatii profitabile si de lunga durata cu clientii. Solutiile CRM permit angajatilor sa foloseasca in comun informatii pentru imbunatatirea activitatii de vanzari si asigurarea de servicii de calitate clientilor.

Facilitatile oferite de acestea cuprind: controlul si gestiunea oportunitatilor, o imagine completa a istoricului relatiei cu fiecare client, gestiunea automatizata a incidentelor si o baza de cunostinte in care se pot face cautari. Solutiile CRM includ si instrumente de raportare pentru realizarea de previziuni exacte si masuratori ale activitatii organizatiei si ale performantelor angajatilor.

Oracle Siebel CRM
Prin parteneriatul cu Oracle, SDC livreaza una dintre cele mai complete solutii de Customer Relationship Management (CRM), Siebel CRM, care ajuta companiile sa-si atinga cresterile propuse prin intermediul acestui instrument de analiza a activitatii. Cu solutii pentru mai mult de 20 de industrii, Oracle Siebel CRM asigura:
  • Capacitati de analiza a tranzactiilor inregistrate
  • Solutii pre-configurate dedicate fiecarei industrii
  • Acces la date bazate pe roluri; integrare nativa cu solutia ERP

Personalizati ofertele dumneavoastra in functie de client
Va cunoasteti clientii suficient de bine? Prin ce mijloace interactioneaza cu dumneavoastra? Cat de bine functioneaza canalele dumneavoastra de comunicare? Puteti anticipa cerintele clientilor? Sunt acestia amabasadori ai brandului dumneavoastra sau se orienteaza incet incet catre alte marci? Prin colectarea a cat mai multor informatii despre comportamentul clientilor si facilitand interactiunea cu acestia veti dezvolta o relatie mai stransa cu ei si ii veti loializa. Folosind platforme software Oracle, SDC ofera companiilor un avantaj strategic in ceea ce priveste Managementul Relatiilor cu Clientii (CRM) livrand solutii personalizate, in functie de industrie si specificul businesului. Solutiile CRM de la Oracle fac posibila o mai buna intelegere a asteptarilor si cerintelor clientilor, imbunatatind interactiunea intre angajati, departamente si sistemele online.

Solutiile CRM dezvoltate de SDC ofera:
  • Platforme tehnologice ce aliniaza si armonizeaza unitatile de business si departamentele, facand posibila conlucrarea si impartasirea de informatii;
  • Strategii specifice diverselor industrii, bazate pe expertiza in implementare si integrare.
  • Imbinarea optima intre infrastructura hardware, aplicatii si servicii pentru obtinerea unor implementari CRM de succes.
  • Solutiile CRM implementate de catre SDC sunt centrate in jurul strategiilor orientate catre client si inglobeaza toate departamentele relevante intr-o arhitectura scalabila ce se poate ajusta odata cu cresterea volumului de date. SDC detine expertiza tehnologica si de management al proiectelor pentru a asigura succesul implementarilor complexe, pentru imbunatatirea proceselor dumneavoastra de business.


Prima pagina Solutii Customer Relationship Management